Gebruik enkel de mobiele app voor je tijdregistratie, of werk via een connectie met T&T toestel in het voertuig. Wij adviseren wat kan, en jij kiest wat werkt voor jouw bedrijf.
Een gestructureerd en visueel infocentrum, waar je snel en efficiënt relevante data over je buitendienst- medewerkers kan bekijken, vergelijken en beheren.
Onze AI technologie zorgt voor het snel kunnen identificeren en opvolgen van anomalieën zoals ontbreken mobiliteit, te korte of te lange werkdag, ....
Verlies geen kostbare tijd en gebruik de All-Connects oplossing voor de correcte registratie en verwerking van de dagelijkse mobiliteit van je mobiele teams. Check de gewerkte uren op locatie, en monitor de opvolging van dagelijkse taken, zodat je nacalculatie kinderspel wordt.
Onze PrestaMob app is beschikbaar in de app store of Google Play. Gekoppeld aan een desktop beheersapplicatie voor je HR manager en met mogelijke integratie met je ERP systemen, is dit hét systeem dat je toelaat efficiënt en nauwkeurig te werken. Simpel. Snel. Safe!
Download de PrestaMob app op de smartphones van je medewerkers en ze kunnen met enkele 'clicks' direct aan de slag.
1 | Klik hieronder om een offerte te vragen
2 | Ontvang na bestelling je persoonlijke log-in voor het beheersysteem
3 | Maak gebruikers, joblocaties en taaktypes aan
4 | Download de PrestaMob app voor ANDROID en iOS op de smartphones van je buitendienstmedewerkers en bezorg hen de persoonlijke login
5 | Start met dagelijkse registratie van mobiliteit en prestaties
De geregistreerde mobilititeits- en werkuren zijn op een toegankelijke wijze beschikbaar in de cloud.
Met de stand-alone PrestaMob app heb je geen initiële toestel- en opstartkosten. Zo behaal je direct resultaat vanaf de eerste dag dat je team ermee aan de slag gaat.
Onze PrestaMob app is beschikbaar voor download in de App store en de Google Play store en kan geïnstalleerd worden op alle gangbare smartphone types.
Waarom extra werk doen als je je bedrijf kunt laten groeien met minder inspanning? Via ons beproefde proces helpen we je duidelijkheid te vinden in wat je nodig hebt, en nemen we administratief werk uit handen zodat je team zich kan focusen op belangrijkere taken.
Vul het onderstaande formulier in, en we contacteren je ze spoedig mogelijk.
Om snel en efficiënt je te helpen, bellen we je om kort te bespreken wat je nodig hebt.
Vandaar dat we je vragen om je telefoonnummer zeker ook te vermelden.
"Elke projectleider doet zelf de aankoop voor de werf. Maar we geven altijd de naam All-Connects door! "
- Griet Emonts-Gast, projectleider Monument vandekerckhove
“We zijn al járen klant bij All-Connects. Ik vind het een kwalitatief product, het doet wat het moet doen. Zowel de hardware die in de wagen zit, als de software, het platform dat ook héél belangrijk is.”
- Sven Stuyven, Managing Director DIBO cleaning systems
"De simpliciteit en gebruiksvriendelijkheid van de software maakte het heel gemakkelijk om een uitrol te doen in ons bedrijf.
- Ton van der Hagen, ICT hardware & infrastructure manager Iemants
All-Connects NV | Satenrozen 3 | 2550 Kontich | 03 289 55 35